Wednesday, November 20, 2013

Berhabuk daaa

Waaaa....lama dah x berblog...setelah sekian lama...huhu tetiba je td terdetik nk bukak blog setelah seseorg teringatkan pasal blog ni...hehe...nasib baik ingat lagi nama huhu...

Setelah berkurun lama..n pelbagai liku2 kehidupan ku lalui...alhamdulilah masih bernyawa sehingga hari ini..ku bersyukur pada-MU ya Allah atas kurniaan dari MU....ALHAMDULILAH..

Wednesday, December 5, 2012

Lepaskan...

“Ya Allah.. Jikalau cinta ini adalah ketertawanan, tawanlah hatiku dengan cinta kepada-Mu,agar tidak ada lagi yg dapat menawan hatiku.. Jikalau rindu ini adalah rasa sakit, penuhilah rasa sakit ini dengan rindu kepada-Mu….”




Aku percaya semua ini adalah ujian dariNya... 

" Ya Allah, Jika benar dia jodohku...Engkau dekatkanlah ia denganku..jika tidak...Engkau berikan lah JODOH yang baik kepadanya dan jua diriku..."



[8:47 PM]
RABU

Wednesday, March 7, 2012

YA ALLAH kuatkan semangat ku....

YA ALLAH....kuatkanlah semangat ku ini untuk menghadapi segala dugaan dari-MU...
ntah la...mungkin diriku dan si dia sudah tidak ada persefahaman...banyak kali benda yg sama berlaku...
aku faham segala tentang dirinya..tapi..kenapa sekarang dah berubah...tolong jangan buat aku semakin tawar hati...  

Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu.....

p/s: :-( 



Friday, September 9, 2011

~~sweet moment~~

hehehe...suka sgt2..dapat jumpe ngn si dia...
thanxx syg sbb sggp ponteng keje kih33...jahat plak ase..hehehe
tp xpe..untuk sape gak..untuk kite gak..hahahaha
Tercapai jgk syg blanje GCB kat ayg..wahhh..conok sgt...
pape pun TQ syg..muaaahhh...


stand for
i love u...syg

Friday, August 26, 2011

bazar oh bazar....RAMADAN

yummy2...hehehhe...ni makanan peberet aku bile p bazar ramadan...
hahahahah...jeng3 NASI KERABU...

ni plak air cendol...hehehe peberet aku jgk...huhuhu...
ade 45 minit lg nk berbuka...wahhh...xsabar asenye nk berbuka...

ermm...kejap jer ase kite puase dah nk sebulan dah....
3 hari ag nk raye....dah rase debarannye...kih33....

Wednesday, August 24, 2011

yeyeyeye...dah nk raya...weeeeee....

ermm....xsabar asenye nak raya...
nk makan rendang, ketupat, nasi impit yang mak masak...
wahhh...excited macam budak2 kecik plak...
ase2 dapat x duit raya taun ni...

wahhh..kan best kalu dapat byak ni..hahahaha

hehehe...bile raya jer..mesti teringat zaman kecik2 dulu...
semata2 nk duit raya satu kampung p beraya..hahaha
dapat RM1 pun dah suka tau...
yelaaa....hari raya ialah hari gembira untuk kanak2...
tp skrg dah besar dah....hahaha
mane leh bg duit raya dah...weeee...

ermm...dihari yang mulia yang bakal tiba nti..
sy ingin mengambil kesempatan mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN...
sesiapa yang mengenali diri ini ampun maaf dipinta...
uwaaa...ase sedih la plak...kih33...
dah2 jgn sedih2...(pujuk diri sendiri)

yang nk men mercun tu...JANGAN MEN TAU!!
nanti xleh raya....kalau kne tangan...cam ne nk mintak duit raya..tol x??
hehehehe...
pape pun...SELAMAT PULANG KE KAMPUNG HALAMAN...


Sunday, August 14, 2011